2013-12-09 21:18:57萬翔

英文句子~

★Immature love says: I love you because I need you.Mature love says: I need you because I love you.

(不成熟的愛說:我愛你,因為我需要你.成熟的愛卻說:我需要你,因為我愛你)
相片:★Immature love says: I love you because I need you.Mature love says: I need you because I love you.

(不成熟的愛說:我愛你,因為我需要你.成熟的愛卻說:我需要你,因為我愛你)

上一篇:英文句子~

下一篇:每ㄖ一句