2004-02-22 01:08:00婷 @ 四人邦

SurpriSe

下晝竟然比我見番你...實在太開心了
同你差唔多成年冇見lu...
我以為你冇做tim,之前絕不能缺少你ga ma
好彩班車走左,如果唔係都見唔到你

你變左少少,我都係隔左陣先認得你
因為你仲戴住耳環,又認得你把聲
haaa,你又整個"又南頭"?
仲咩你會著格仔3既?
funny~
我鍾意你依家個樣多d,hee~

我知道你都認得我既~
其實真係好想同你講野...
不過eye-contact都夠la,heee~

點知夜晚又撞到你喎
都11:30 la,仲未放工咩?
今次.....我肯定你認得我la

*尋晚先睇完"忘不了"(好好睇喎~recommened it)
點知......
咁就要睇多幾次la,haa~