2004-02-12 16:40:00婷 @ 四人邦

今日星期三

今日Eva病左喎,所以冇番...
開頭仲諗住佢係遲到tim,點之病左

派左Maths卷,成績就係...
hahaa..得30分jar

跟住中文堂就同藉優+joe做worksheet la
hahaaaa好好笑,我地係咁掛住玩都唔係做既~

然後Maths堂就同藉優+Hubert+joe做mc la
我好比心機做ga,唔識就問佢地lor....
就係因為咁...我攪到佢地既進度慢左好多....
不過我就學左好多喎,真係唔好意思啦...

番到屋企,我決定要溫Maths la,
得嗰30分....
到會考可能連F都攞唔到~
我由2點幾開始做Maths..
一路做到夜晚食飯,食完再做...

夜晚無端端比人罵lor...佢地都shot shot地既!我咪當佢地唱歌lor!
(有時做左既野係唔洗講到明既!唔該你地罵人之前諗下先la!
唔通你地做咩都係啱ga咩?不過我唔覺我做既野係錯晒喎!!)
我一句野都冇答佢地喎,我繼續做數,你喜歡便繼續罵吧~
反正我咩都聽唔到ga la~heee