2007-06-22 13:27:14Vanessa

自修室

以家我犯贱我无用咯!!
我做咩都错`~~做咩你都5岩你心水~`
呢个世界上是得BILY对你好是无私的~~发只内心为你做的!!1
其他人死的!!!!其他人都是有目的想你还债的~!!!全部都是坏人!!
是我自己得闲无事做去自修室霸位比你!!!
你无叫我去~!!我条PK无也做无拉拉去帮你霸个又臭又污糟的位~
仲要劳烦大少爷你走来走去帮我买三文治!!!!
是~~5是你叫我去霸的`~~以家你5LIKE坐果度,晒左你时间,是我错!!怪我办事不力!!!呢个世界净是得BILY可以锡你`~~你又可以不断接受人地对你的爱!!!
我就5得!!!我望住你甘中意距比你的也`~甘感激距为你做的也的时候!!我好5开心啊!!!!!我净是想尽我能力对你好D炸!!!
!!搞到晒晒你D时间~!搞到你甘5开心对5住!!!我错~~我错晒!!又是我错咯!!!!








叼~我够无叫你买三文治咯~甘你条扑街买来做咩啊~?!


















原来我连对你好的资格都无!!!!