2010-04-28 02:22:41水晶靈

嗌交

今晚無lala遇到一班不可理喻ge女人們, 又無lala同佢地係條街度發生口角.

老實講, 如果我係一個人ge話, 我一定唔會理佢地, 由得佢地自己係度發癲樣衰咪算lor~

不過身邊居然係火爆型唔識死ge呀妹, 一俾人激一激, 火就爆出黎.

就算點話佢都好, 呢d性格都係改唔到, 成日都話: "我係咁ga la, 點丫!"

唉~ 我呢個家姐真係一d威嚴都冇......

 

講返嗌交先, 事原係我地入lift時, 一個呀叔不停按關門,

人都未入到去, 呀妹仲企係個lift門度, 佢仲係度按呀按.

我就忍唔住講一句: "人都未入黎, 你係度關門做乜呀?"

呀叔唔出聲, 隔左幾秒就係我後面講: "我唔知按邊個丫ma, 姐姐仔!"

我個時都冇理到佢, 但心入面就諗: "唔係ma, 呀叔, 點睇你都唔似第一次搭la!"

但真係估唔到班人面皮咁薄, 又以為自己人多就大晒!

夠膽就面對面嘈la, 係lift同lobby又唔敢出聲.

到出左大廈就即上車等我地出黎準備嘈, 白痴!

淨係識係架車度不停重覆講屌你老母, come on! 有冇新穎少少ga!

呀妹一句頂埋去: "屌, 你攞咩屌呀? 攞出黎丫!"

成班女人即刻口啞. 白痴, 要揀交嗌就唔好咁失威la! 叫你落車又唔敢.

個呀叔仲cheap, 一邊慢駛, 一邊俾班女人係度亂吠.

我一講記住佢地個車牌, 就驚到即刻比油走人, cheap到爆.

兩個師奶, 一個o靚妹加個呀叔四個人縮係架車度對住兩個女仔,

想人多蝦人少, 但又冇膽, 正一廢柴, 仲學人揀交嗌, 唉~

不過點都好, 嗌交就唔好la!