2007-11-25 02:50:10wise.暄

I am Yours . .



Jane Austen: Could I really have this?

Tom Lefroy: What, precisely?

Jane Austen: You.

Tom Lefroy: Me, how?

Jane Austen: This life with you.



Tom Lefroy: Yes.







她用大愛埋藏心中炙熱的情感 .


她說我倆歷經一切,若是犧牲眾人的種種,最初的愛戀將成沒愛過





因為所有困難會磨掉現今對彼此的感性

成為灰盡

這是多令人疼痛的結局,我不希望發生在你身上,我想永遠愛你

我想永遠保留對你的那份情感 .



我猜JANE是這樣想的











我最喜歡男主角說的這一句



I am yours, heart and soul. Much good that is.

























What value will there ever be in life, if we aren’t

together?













套句傲慢與偏見中的結語 . .


他倆的結合讓婚姻的真諦被看見,


這樣的完美,世間上再不可能會有了。



上一篇:宇宙無敵 B昂斯 !

下一篇:大好

Foolish Woman 2009-04-12 02:23:22

Waiting for you ! Tue. or Wed.? I will pick you up.