2004-06-20 22:07:46名探偵◤弓箭◢

好開心的一天

今日真係好開心~~
呢份開心心情係由凌晨開始ge~
首先當然係捷克贏波啦
嘩~
場波真係精采到呀~
搞到我地係十八樓都嘈到九樓都聽到呀!!~~~

跟住呢就好開心咁唔駛去哥個所謂ge成年宣誓日~~
嘩~~
今日真係熱到......
酷熱天氣警告呀!!!~~~
所以呢, 我就提早左同阿ka ge 約會喇~~
我地去八百伴補祝左呢個兒童節.....
入左去熊貓樂園度玩.....
真係好耐都冇玩得咁開心loo~~~
諗番起以前一考完試就去歡城玩,
而家仲邊會有呢隻歌仔唱~~~

我地入到去就好似君臨天下咁
玩D game 簡直達到superb ge 級數~~
我地又玩DMX 又玩DDR
雖然玩到手累腳累
但係可以俾D 後輩見識到我地退隱多年的失傳絕技
都幾好架~~~~

跟住就當然去慶祝父親節啦~~~~
食到好飽呀~~