2007-02-10 00:37:58Ba bY P o oh

今日去打左耳hole
都幾痛...至少而家返到黎都仲痛緊~
但今day聽完你講你借架車比helen渣之後..
個心硬住硬住
仲有d痛~
同埋唔知點解...
我覺得當你提起helen的時候
比我感覺你心帶喜悅咁~
不過講真....
我知...而家已經冇權去理~
2007-02-10 03:42:29

其實我聽到你又去打耳洞.....
好似有一種覺得你未玩夠既感覺
唔知呢......

其實我有少少係想激你先同你講佢渣過我部車
但講真句...
只係朋友式咁借比人渣炸喎
唔係D咩.....無咩關係

至於你話帶住喜悅咁提起佢
或者呢排佢真係帶比我好多開心
其實仲有好多好多野無同你講添...
但我唔想我講左會搞到唔知點
有兩個可能:
1. 你會唔再理我
2. 你會好衝動咁返尼我身邊
兩種我都唔想
我到今時今刻都可以好肯定同你講
我同佢無野.....
而且我同佢既開心...
唔係得我地兩個
仲有其他同事....
我真係好想之後你可以帶埋我同你D同學玩
我帶埋你同我D同學/同事/朋友玩

其實今日真係好開心你問我去唔去旅行
但我知你未肯定到你想唔想我去
anyway....好多謝你問我去唔去

有時唔係唔到你去管我D野
係你唔去管姐...
你要管隨時都可以