2006-10-24 00:41:04Ba bY P o oh

心事重重

陳諄呀..
其實今日我唔係好開心
個心好煩
個人又好累
>”<

我覺得好冇時間訓教
我唔想搞到咁
蕉早一早起身返工
中午又趕出萬澳
飯都唔夠時間食
又要趕返去賽車會
聽日仲要學車
仲趕
我覺得好辛苦呀

我問我自己
咁想唔想讀書丫
我又唔想唔讀
我覺得返學
學下野又識下d新朋友仔
幾好丫
我覺得而家返學好開心
開心過係SRL同澳大..

但賽車戈邊應承得人就唔可以唔返
我唔想做過冇信用ge人
萬澳戈面如果唔係7叔唔係澳門
我都唔洗日日出去
我諗我都唔洗趕頭趕命..
但你實會話...
涯埋佢lor
仲有大半個月
但我真係覺得好攰
係好趕同埋我唔夠時間休息

陳諄..
好想攬住你好好想休息
永遠都唔放開手
2006-10-26 00:12:19

我都明你好趕個種感覺
我個時都係咁啦
放學放3點半...
補兩份習...跟住返7點...
放3點.....朝早又返8點

但有時係睇下值唔值囉
個時真係想換電話...
咪努力D囉
但我覺得你唔太需要囉

其他要講既今日晏就都講左...
政唔政府工其實唔緊要
你知又要考車...又要返學...又要返萬澳
咁咪唔好做囉..
我都無去返統計局啦,.....
有時你要學識點去分配時間架MA
或者真係咁囉...淨係返朝早囉

仲有...學車個度你比D信心啦
根本你係得...你驚炸MA.....
點都好.....我會支持你^^

仲有我想講..
今日我語氣係差左D...
sorry ar><’’

i love u ^3^