2006-10-01 02:02:25Ba bY P o oh

feel warm 

今日好開心..
陪你係大陸睇你試o左咁多條褲..
其實你今日買戈3條中
有兩條係我早兩日上去戈陣已經睇o左
但我覺得你可能會唔like
但你今日話..搞突破..^^"
so都介紹比你...
點知你都幾like..

今日同你ge感覺就係
好似人地感情好好戈d..
怎至..好似人地同居戈d咁..
個女仔幫個男仔揀好晒..
個男仔只要試下岩唔岩同邊條好睇d
戈種感覺好warm...
上次同你去祐漢戈面睇3同褲都冇好似今次咁覺得
warm warm o地...

希望呢d感覺會last longer 怎至forever la..

係大陸走戈陣
見到d飲到醉晒ge人渣車...
渣兩渣又跌低...
要周圍ge人幫手..
突然真係覺得好恐怖..
一來好怕戈個野會發生交通意外
二來覺得街上d行人好dangerous
之後我一直都好擔心
好驚你零晨3點夜工戈陣會遇到呢d醉酒鬼...
真係好希望你遇唔到...
god.. pls help me to look after him...
2006-10-07 03:03:31

講真...我都幾鍾意同你去買衫呀個D
但當然...唔係得你買無我買個隻
大家一齊睇衫...比意見
幾好...
希望以後仲有好多機會一齊去買衫
什至係買比我地既BABY啦
唔知點解
有時係度諗
我幾想係我地一齊去睇傢私
去組織我地一間DREAM HOUSE
組織小家庭咁架.....
唔知呀.....諗得太多太遠LU

我會小心渣車架啦...
我炒過車...明白個種感覺
當我炒個下...個腦係一片空白...
跟住就諗...有人會為我擔心, 傷心..
戈個就係你...同我既屋企人
SO..我會小心架啦^^