2004-04-23 03:03:00尚未設定

當黑

一個月入面梗係有幾日我會覺得好辛苦,身體對我無聲抗議,抵抗力下降。面上生暗瘡,口腔生痱滋,面青青而血氣不足,潮熱、心煩、多疑……
引發以上一系列症狀的原因係因為要返夜更,行稱「當黑」。唔好以為當夜班好優遊呀,原來香港有好多人通宵都唔訓覺嫁!又或者真係失業者眾,日頭冇咩野搞所以到夜晚依然係生生猛猛。而太陽唔響度既時間,人係會特別缺乏理性,所以好多事情就此衍生。就好以醉貓打交爭女都係等閒事,有時無業青年成群周圍遊蕩,又會手多多去畫人地塊牆,打爛商場玻璃,總之就冇好帶協。
最唔生性係部分屋村師奶,D仔女第二日都要返學,佢地都要打牌打到三更半夜。佢地所作所為當然為日間工作的人所不容啦,香港地D樓又單薄,真係幾討厭。怨氣乃由此而生,但好多時苦主無處宣洩,往往向我地發作,有時D粗口精句可以集錄成書!
以上種種佚事,我本應尚可應付。但在夜班時間,精神狀態未必keep住咁好,轉數亦慢,有時用詞不當重會比D市民抽後腳,真係吹脹。

我呢過週期性問題,每四個禮拜一次,每次7日,絕對準過大姨媽……