2020-02-02 07:46:55Meow

2020.02.02~我又想起你

 終於我明白了

真的很了解

我錯了

當一個人即將消失

不需要理由

失去生存目標也會失去情感

命運安排

我們的愛是如此脆弱

無法刪除您的留言

期待...有一天你會再次出現

不再

你離開這個世界

我不能放開你

找到各種釋放思想的理由

你在另一個世界上有感覺嗎?

Finally i understand

Really understand

I'm wrong

When a person is about to disappear

No reason needed

Losing survival goals also loses emotion

Fate arrangement

Our love is so fragile

Couldn't delete your left word

Looking forward ... one day you will appear again

no longer

You leave this world

I can't let go of you

Find various reasons to release thoughts

stupid

Do you feel in another world?

我要回應(本篇僅限會員/好友回應,請先登入)
(悄悄話) 2020-02-10 06:17:44