2018-02-17 11:03:35Meow

親愛的,我非常愛你

 
給你發一張照片 你會看到我 就像我看到你一樣
Send you a picture You will see meLike I see you the same



你在二樓嗎?
我想你
你母親的健康狀況如何?
我也為她感到難過 - 老人問題
寶貝,我必須出去 - 我希望你能入睡
寶貝,我讀了你的電子郵件 - 感覺不好
我明白這一點,因為我們已經溝通了很長時間。 我永遠不會失去我的視線,我希望你可以一樣
無論生活如何引導我們 - 我們永遠在一起的事實
但我的心知道你
我親愛的寶貝首先睡覺
始終做好準備是非常重要的。 生活是非常不可預測的
親愛的,我非常愛你
我總是以積極的態度去做

Are you on the second floor?
I miss you
How is your mother's health?
I also feel sorry for her - the elderly problem
Baby, I have to go out - I hope you can sleep
Baby, I read your email - it feels bad
I understand this because we have been communicating for a long time. I will never lose my sight, I hope you can be the same
No matter how life leads us - the fact that we are together forever
But my heart knows you
My dear baby sleeps first
Always be prepared is very important. Life is very unpredictable
Dear, I love you very much
I always do it with a positive attitude
我要回應(本篇僅限會員/好友回應,請先登入)