2017-12-07 10:36:24Meow

我只想記住我們的故事~I just want to remember our story


親愛的 M...
你問我為什麼寫在這裡
因為APP可以被刪除
因為這裡沒有人知道我們
我可以在這裡寫出最真實的心情
有一天我們必須分開
我在這裡仍然有回憶
說好...不要強迫
我們的年齡不小
只要珍惜你現在可以擁有的東西
一個美麗的夢想愛情

寶貝...
或者,也許我只是過分感傷
你知道我從來沒有真正花時間來感謝你
謝謝...你一直耐心接受我的情緒
天冷的時候,我感到孤獨
然後我夢見你擁抱我
最重要的是
我珍惜我們在一起的時間
我不想讓它在我的記憶中消失


Dear...M
You asked me why I wrote it here
Because APP can be deleted
Because no one here knows us
I can write the most real mood here
One day we must separate
I still have memories here
Say good ... do not force
Our age is not small
Just cherish what you can have right now
A beautiful dream love

Baby...
Or, maybe I'm just overly sentimental
You know I never really took the time to thank you
Thanks ... you have been patient to accept my emotions
When it was cold, I felt lonely
Then I dreamed you hugged me
the most important is
I cherish the time we are together
I do not want it to disappear in my memory
煙梭 2017-12-12 00:05:45

對不起.我表示鄭重歉意!
關台是因接腦積水通知
心煩而口不擇詞.以後歡迎常來我站上發表洛陽紙貴之大作

版主回應
請保重身體...我明白你的心情
有時候
每個人都會有一段異常艱難的時光
沒人在乎你怎樣在深夜痛哭

別人再怎麼感同身受
也只有一瞬間
再苦再累再痛再難受
只有也只能自己獨自撐過
加油
2017-12-12 11:00:59
Meow 2017-12-11 14:01:37

請勿虐我!
我不認識你...不要這樣指控我

煙梭 2017-12-10 00:35:51

己將我在pc上的各站台暫時關了;待我氣吞下去后.再打開!
我為詩文從不攻擊任何人.感情上在台10餘年.交往過4位.一位在八斗子.三位后都住高市.其中只有某公司女主管除外.另兩人都將我蒙在鼓裡另交男友.而狠狼將我踢走.我因有肝病.不敢多說半句.只好暗自心碎!至今仍是孤家寡人.新近回台.獨居中市.請勿虐我!