2012-03-23 11:18:45雨傘 - Vanice

凌晨電台:All about your heart


推薦一首歌,像天微亮的凌晨,音樂清新美好,歌詞溫暖浪漫安慰人心:)有種淡淡的憂傷和溫柔低調的鼓勵。能這樣被愛著,真幸福。

All About Your Heart


Mindy Gledhill, Kendra Lowe
© Blue Morph Music 2010 (BMI), Kendra Lowe (ASCAP)

 

I don't mind your odd behavior

It's the very thing I savor

我不在意你的怪習慣

因為那正是我喜歡的


If you were an ice cream flavor

You would be my favorite one

如果你是一杯冰淇淋

你就是我最愛的口味


My imagination sees you

Like a painting by Van Gogh

Starry nights and bright sunflowers

Follow you where you may go

在我的狂想中,你奔放

有如梵谷的畫作

「星空」與「向日葵」

而我在你身後緊緊追隨


Oh, I've loved you from the start

In every single way

And more each passing day

從一開始

我就愛上了全部的你

而且每天、每天加深


You are brighter than the stars

Believe me when I say

It's not about your scars

It's all about your heart

相信我

你比繁星更加閃耀

非因你的傷痕

而是你的真心


You're a butterfly held captive

Small and safe in your cocoon

Go on you can take your time

Time is said to heal all wounds

你是一隻小蝴蝶

悄悄安睡在繭中

慢慢來,別著急

因為時間可以療癒一切


Oh, I've loved you from the start

In every single way

And more each passing day

從一開始

我就愛上了全部的你

而且每天、每天加深


You are brighter than the stars

Believe me when I say

It's not about your scars

It's all about your heart

相信我

你比繁星更加閃耀

非因你的傷痕

而是你的真心


Like a lock without a key

Like a mystery without a clue

There is no me if I cannot have you

如果沒有你,我就失去了存在的意義

就像是失去了鑰匙的鎖

以及找不到線索的謎題


Oh, I've loved you from the start

In every single way

And more each passing day

從一開始

我就愛上了全部的你

而且每天、每天加深


You are brighter than the stars

Believe me when I say

It's not about your scars

It's all about your heart

相信我

你比繁星更加閃耀

非因你的傷痕

而是你的真心

 

 

 

旅人 2012-03-23 18:29:28

好聽
好聽的幸福

晚安安

版主回應
:)很高興你喜歡。 2012-03-23 20:27:58