2004-11-10 15:14:49NYY

十一月九日

十一月九日
琴晚隻嘢…唉,可能因為我又遲瞓,半夜又係度發爛渣,係度bang門,有問題!!!

今日acct我份mid竟然有94點幾,excellent!!!哈,但都有啲唔開心,因為我竟然係past paper無個條攞滿分,有既先狂扣.分…唉,如果唔係咪滿分囉,最衰都係自己,衰人!!!

之後問jenny去rocky mountain既嘢,佢話佢月尾會成星期走堂,因為佢男朋友來加拿人,又係日本人,點解我撞到咁多女仔都識到日本男朋友,又唔俾我撞返個…

琴日食得太飽,今日不單止早餐食唔落,lunch都食唔落,飽到行多步都覺得辛苦…lunch去咗lib搵周公

上完413即刻返來hall搵周公,諗住難得隻嘢唔係度,可以瞓餐好既,點鬼知真係物似主人形,個電話隔一陣就響…到五點半,又起身食,真係好飽,但唔知點解見到啲飯又想食…

諗住食完去上orga,最後都自己放咗自己假,因為唔想再出去

之後rays係度問我去唔去calgary,唉…我俾我發現佢哋…因為有六個人,佢哋買二人套票,有得平,我要自己買…唉,咁都叫朋友,但最搞笑既係我幫佢哋搵資料時先發覺佢哋無得折,我反而有囉(因為我有isic卡)但老實講,搞到咁,真係無咩mood去,仲要我搵資料,算啦,就算自己真係唔係咪當幫佢哋囉,反正都考完囉,又唔嘥時間(應該話我啲時間係咪都會嘥…)

激死,今晚upload咗三廿幾張halloween既相,但自己竟然del晒,又要來過…

過埋聽日,就可以又有自己既私人空間啦…搞到我仲加唔想同佢哋去calgary,都唔知佢哋到時又會做啲咩…而且我一早諗住去行街,老實講,我比較想去行街囉…

後補:今日返來同rays去咗郵局寄信,原來emily今日生日,真係無誠意...人哋生日都過咗先寄,不過emily原來成日寄信俾rays,無計,係加拿大入面寄信平咁多...