2004-10-31 14:28:30NYY

十月三十日

十月三十日

都唔知自己做咩,琴晚一點幾瞓,今日十一點先起到身(但算啦,難得隻嘢唔係度唔人嘈生晒…)之後食完早餐去咗做gym…點知都唔識用啲儀器.但我同自己講唔緊要啦.嗰度有兩個女仔,佢哋實覺得好搞笑,之後到令別最後個女仔要走時,我叫佢教吓我點用.就係咁用咗成個鐘(嘻嘻…希望減到大脾同手臂啦,不過最重要都係我可以堅持到….)做完去食個薯條….咩卡路里都返晒來…白做…

之後沖完涼又想瞓啦,瞓完又上網,又再食嘢又再上網,update吓的日記,同apply p & g,唉…其實已經過咗deadline, 我之前以為又要作文,所以一直拖,無諗過原來份application咁鬼簡單,唉….算啦,或者天係諗住我就就算apply都唔得,所以俾我發現得咁遲啦.之後仲有好多份會dead,但…抖吓先.

到晚上同雲在qq傾咗一陣,佢抱咗妹妹落來.之後又叫咗外婆,諗住聽朝同佢用web cam見吓,點知rays又去咗睇戲…到依家半夜都仲未返,打唔通佢既電話.

都唔知自己做咩,下個星期仲有mid term,都仲咁懶…想死,但係的唔起心肝讀呀,點算….我諗我科acct炒硬啦…

就係咁又一日,聽朝五點又要起身同carlos傾個plan,但今晚一定要溫吓書,因為我聽日下晝要去做義工,聽朝又要開會,又要再同外婆講一陣…

睇來我聽日都去唔到做gym啦,因為我一攰就咩都唔想做…

原本今日諗住八點起身去行成日街,但諗住自己之前嗰兩日都無溫到書,罰自己唔準出去,結果自己又係 無溫到書,早知就出去啦….