2004-12-10 18:43:24++° 爛彤 ×╳*

餅餅復活了~~

始終都係PChome lee個日記餅好用d~ ^^

幾日無寫日記喇~~
lee個week過得好快,可能發生o左好多事.....根本就唔夠時間去理.....
唯有以分輕重o既準則o黎作做事o既先後次序la....
算了..... 過到lee一個咁"充實" (簡稱:"忙") o既星期而又唔死得,
已經好好ga喇......

講番今日,好多o野做....
大部份係班ge o野...
其實都無咩特別事發生.....
只係lunchtime o個陣,
我個頭比較唔好彩.....
唔講件事點發生,因為我都唔係好知成件事係點.....
只係無辜辜咁.... oh.... >v<""
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


今日,得到你o既關心同咁幫我,
唔知你係唔係因為八卦,所以先咁問我,
還是出自真心.....
但這一切都令我心動....