2006-10-03 00:08:08TakTai

第一份job




估唔到我都有d運
只係見o左兩份工就有人請
超開心
雖然人工唔係好高
但係養自己應該夠有餘啦~~

28/9第一日返工
頭五日係學習期
每日人工得$50
不過真係好多野學呢
今日o岩o岩完成第5日..

但係話時話
d工作量係就係有d多
只不過我竟然極之適應
莫非我前世係"牛" =.="
係公司果時 我點都要搵d野俾自己做先得
如果唔係就好似周身唔舒服咁..
J經理話我工作non-stop..哈..
呢幾日經理們讚o左我好幾次
慘啦..會唔會希望越大..失望越大o家
咁會有壓力o家喎..
J經理仲叫我努力d..想train我升佢地果位=.="
但係我都係鍾意計下數..同金錢玩遊戲^^
我唔想同d客soso呀..

好..聽日第一日正式返工
努力努力..
目標一:學多d野..但係唔好出大錯誤
目標二:存錢去搵你..仲有去旅行
另加目標:減肥^^(相裡面其中一張係我既..要達到目標體重)

下一篇:睇戲