2009-02-17 00:27:22傻囡

我的隱形情人

2009年2月14日凌晨零時零二分
傳來一個訊息「情人節快樂..... 」
如果哩句說話換轉係你同我講,究竟我有咩感覺???笑?喊?
情...人...節...快...樂.....?
多謝大家陪我過了一個熱鬧既情人節~

多個約會約咗好耐一次又一次,最終都撥唔出時間而失約、擱置。
甚至乎佢地落黎搵我見我咁忙又唔好意思打擾我,連講句說話既機會都冇,好抱歉!
我知架,怨我既說話每次都係帶笑咁講,其實係暗示我.....
我究竟幾時真係可以俾到時間你、你地、媽咪、...甚至自己??
做每一個角色都未夠稱職,達唔到應有既本份。一個稱職既孝順囡....我冇!
身邊既同事、朋友、屋企人...眼見我咁辛苦,究竟為既係咩?何必呢?
最近想抽身離開既心態真係好大好大,冇咗果種動力同衝勁。 心..... 攰喇~
若果哩個決定係事實的話,持贊成票既一定係最多。

對自己好啲想做就去做還顧慮甚麼?唔知唔知唔知......
係呀,我仲有好多好多嘢未經歷未實現未做..... 好多心願未了架!
其實我要既好簡單啫... 但都係咁難???
辛苦?已經麻木咗! 醉翁(我)之意不在錢
如果哩刻你要我放棄,十萬個我願意聽晒你話,只因我在乎你
錯喇,最終我錯喇!

因為你要我記起留俾我既都係開心美好既回憶,所以我更痛苦,好殘忍呀!