2009-06-22 19:52:54Trista

貴州旅程後感

 

六日的旅程完成了
因為下雨的關係

等待了
2個鍾
飛機終於起飛了

天上的雲好美
.好似仙境
但係點解下面會下雨
???

之後幾日.到達小學.老人院. 特殊學校+其他的風景區
第二晚  在談明天到達小學的流程
好笑
+無奈lo 傾都好晏  時間流逝得好快
登日早上  個個都在sleep  zzz
每晚都在傾之後的流程
+個日的感想
可能事前準備不足.D事情發生了(不想講~!)

不過只要睇見小朋友美麗的笑容   就什麼也忘記得清清楚楚
與小朋友玩耍
.睇見佢地咁開心.都唔想離開佢地(係澳門我又唔會有這個心wor...)
可能因為她們的純真吧
! 小小的禮物就開心得哈哈大笑(澳門D小朋友.就唔講la)
與老人家傾計
.傾都連我自己都流淚了.雖然聽唔明..但係可以從她們的動作看出來.
與特殊學校的學生傾計
.幾開心.起初以為是智障的學生(個詞唔知會唔會用得唔好)
其實是視障
.聽障等….
她們好叻
.雖然聽不見.看不見.但她們可以做出一些比正常人叻的事情….
我看見她們自己做的手工…..當場呆左~!

開心~!  辛苦~!  流淚~!  是直得的….
這六天所學的.領悟的.
令我有大大的收穫

不過
.可惜的是
Buy留左好多手信a~!
所以
.無手信個D.   真係Sorry~!

開心過每一天
是我在六天所學識的最簡單的事
但我之前卻不懂