2024-10-08 07:57:26Ethan~

7/10/2024


隨住第四季正式開始,本年度唔同計劃亦都陸續咁要完成埋佢喇。。。
而今日就一次過完成左兩件事,事因趁我可以放平日假就快手做埋佢~?!

下午時間先同結怡去左睇MC套新戲,事因佢早前抽到可以有免費換票證呀~!!
雖然我地今次係第二次去睇,不過我對於呢套戲個共鳴同感覺依然仲係好大嚕~!!

及後我地就o係APM呢度會合埋阿沈啦,事關我地今晚一行三人一齊去晚飯嘛~!!
由於早前揀左話想去食大閘蟹,而大家又咁o岩可以夾到時間又抵食咪去囉~!!
不過因為要出到去觀塘o既關係,所以就一定要等到我都可以放假先完成到嚕~!!

至於稍後時間大家都會再去日本旅行,所以今次主打都係講旅行話題為主啦~!!
而佢地近日又陸續搵緊新工同有報課程去讀,所以大家都有趁今次齊齊交易下囉~!!