2024-07-29 18:57:44Ethan~

28/7/2024


到左月尾都繼續有生日飯局,而是次同我出去慶祝o既人就係結怡啦~!!
佢專登揀左一間好日本風兼以鐵路設計為主題o既餐廳,幸好我地又係早到~!?

呢間餐廳位於尖沙咀o既,所以我地約左12:00pm就出到去會合啦。。。
而佢就比我早少少去到拎左位先呀,及後趁未有人之時盲梗係影下相先嚕~!!
話晒呢間餐廳個設計真係好靚好特別,而佢亦都知道我喜歡日本風而揀~!!

完左午餐之後就轉戰返去荃灣一陣,事因我又要出去拎返之前訂左o既車嘛~!!
之後我地就計劃先去左西九龍站同九龍站行, 事因要去搵站內o既多啦A夢呀~!!
我都係因為呢個原因而第一次去西九龍站呀,而呢度又的確真係好大好壯觀o既~!!

影完多啦A夢之後就差唔多時間返去M+喇,事關我地要去睇返場戲先嘛~!!
早前佢已經搵到呢到o既戲院會上映MC張天賦o既新戲,所以佢早已買好左飛~!!
呢度同樣地都係我第一次去睇戲,而呢套『我談的那場戀愛』都真係幾唔錯呀~!!

到左睇完套戲之後,我地就決定去搭免費九巴(8號線)落去紅磡站晚飯啦。。。
事因我地又唔想因為落雨而濕晒身,而且去呢度又方便陣間完左晚飯搭車返屋企~!!
我地冇乜特別揀去邊間餐廳晚飯呀,純粹係諗住簡單方便咁完左佢就算數喇~!!