2021-04-06 09:28:39Ethan~

5/4/2021


今日中午同屋企人出左去荃灣到食野兼行下,不過好快就要準備去下一場~!!
事因早前阿Ming約左我同阿沈今晚聚下,所以我地為左方便就決定上佢屋企~!!

始終佢小朋友又出世冇耐,而且佢地兩個都要忙住照顧小朋友各種情況啦~?!
所以我地大家都覺得呢個方法係最好,同埋大家就算要傾計都相對方便D啦~!!

今晚大家見面都係想探下BB啦,再者我地都想關心一下阿Ming身體點樣啦~?!
原來小朋友天生就冇左左邊耳窿變左聽唔到野,單靠加耳就只係變左弱聽~!!

所以我地今晚都有就住呢個情況, 一齊去諗下教育同埋醫療方面點樣幫到佢~?!
始終小朋友宜家都仲係細啦,所以佢之後都仲係要做一連串測試先知點樣處理~!?

當然難得可以一齊聚埋,就梗係會講下最近生活問題同埋返工所遇到o既問題啦~?!
畢竟大家做朋友都係可以呻下同埋關解下,同時又可以聽下唔同人o既意見啦~!!
每次聚埋見面時間真係唔算好多,但係我地都希望可以盡量傾多D計去了解下大家~!!