2019-09-14 16:39:24Ethan~

14/9/2019


宜家已經叫做每個月都至少聚一次,事因始終多左bb會令大家走埋一齊~!!
至於一班朋友一齊過節機會已經甚少,每年最多都係因為生日先約埋見下~!!

今晚就係同Phoebe,Jacky及司欣聚會,前提就係Jacky生日飯局啦~!!
當然我地原先都有計劃同埋Beeus出去玩一陣,始終都叫做第一年一齊過~?!
無奈天氣真係唔多好又落雨搞到冇得出去,而且Beeus出牙又唔多舒服~!?

我地約左7:00pm上去紅橋屋企先,最初都梗係同BB影下相兼玩下先啦~!!
之後就決定好左落去新墟到食野慶祝Jacky生日,不過呢到盲發生左D野~?!
事因Phoebe因為唔留神整到BB咋,但我地都見到Jacky個反應非常之大呀~!!

完左飯局之後就返去屋企做埋下半轉,因為之前已經準備左個蛋糕做慶祝~?!
其實今晚因為湊住BB都搞到大家冇咩時間傾到計,所以主要時間都係同佢玩~?!
變左最後我同Phoebe及司欣落去食糖水時間,先叫做真係可以傾到一陣計~!!

再者我地都想著手去處理十二月事宜,因為我地要夾好時間盲會訂機票喇~!!
由於早前我地講好左聖誕節會一齊去台灣,所以呢個計劃要開始去搞嚕~!!