2018-12-31 18:44:20Ethan~

☆≦2018≧☆

一年一度回顧又係時間做返下,而自己對於2018年就覺得一般啦~!!
整體而言都唔可以話好差或者好好,不過慶幸係不快事宜唔算太多啦~!!

年初時間就同司欣慶生左,同埋Phoebe又讀完左幼兒教育正式畢業~!!
所以我地都先後為左唔少特別野慶祝下,同時屈妹就正式做人太太啦~!!

其實年頭時間都相對較多開心事情,而且本年度家族政策又唔同左~!!
當『綠燈』開左之後就多返唔少活動,畢竟好多人都可以回歸一齊玩~!!
所以本年度慶生環節都比以往多左,不過世俊生日派對就出左事嚕~!!

至於每年新年環節都會同朋友見下聚下呀,當然今年亦都唔例外啦~!!
多位結左婚o既朋友都有同我見面,或者節日時間心情大家都相對較好~!!

每月會見面o既朋友就繼續傳承,至於『愛人』今年都見多左一次呀~!!
不過身邊朋友亦都有唔少事宜發生,所以我都有同佢地一齊度過呢d時間~!!
隨住呢d事宜發生總會令人價值觀有變,但慶幸係大家仍有一份感恩o既心~!!

至於今年終於都同屋企人去左澳洲旅行,呢樣野真係一直都想做到啦~!?
雖然本年度出外次數都唔算好多,但係呢次經驗令我更體會到世界大不同~!!

而阿仔同世俊近下半年時間就相繼宣布結婚,當然前者就係先做求婚環節~!!
至於後者方面就真係趕及於年底前成事,至於Phoebe亦順利誕下左個女女~!!
家族上首個bb出句後大家都覺得好開心,所以我地都有為咁而送左禮嚕~!!
同時阿Ming同阿Kris亦已經計劃好明年會成婚,所以喜訊都算係唔少呀~!!

下半年時間相對以往就較為平淡,好多朋友都因為時間問題而少左見面呀~!!
而我自己生日今年亦都同往年一樣啦,分開左幾個場次同重要朋友慶祝一下~!!
因應各人生日而加開場次玩下,所以下半年就仲有子瑜同Jacky都係近年首次~!!

當然今年有一位『新力軍』o既出現亦係重點,因為繼『愛人』之後終於再有~!?
佢雖然係一位醫生兼且性格又有d古怪,但經過左大半年時間相處後認識係多左~?!
自佢出現之後好多工作上o既野都出現唔少變數,再者佢對我的確有d正面影響~?!

臨近年底時間方面就再認識左一位新朋友,而呢位朋友就係透過阿沈介紹啦~!!
雖然我地宜家相處左時間唔算好長,但外界似乎就比我自己更緊張我o既感情事~!!


2018年度熱播十大歌曲

01.許廷鏗-停半分鐘聽一闋歌(177)

02.鄭俊弘-星光(153)
03.胡鴻均-偷聽情歌(133)
04.鄭俊弘-無畏的肩膊(121)
05.
許廷鏗-白紙(117)
06.菊梓喬-只想與你再一起(110)
07.周柏豪-烏托邦(104)
08.陳柏宇-認真如初(91)
09.陳奕迅-漸漸(88)
10.容祖兒-心之科學(79)