2018-11-09 09:02:31Ethan~

9/11/2018

 
今日一口氣去走兩場見唔同人,而原本有一場係改期至今日啦~?!
原定其中一場見『愛人』係安排左於星期三,但佢就因為唔舒服而改期~!!

今日我就先出左去黃大仙到搵佢,事因佢早前整親隻腳所以想去探下佢~!?
而今日我地見面時間雖然唔算好長,但就已經傾左好多近期o既事宜呀~!!

尤其關於阿仔早前求婚一事,佢亦就住多方面去同我傾下唔同o既野啦~?!
好似係生活同埋工作等等事宜,當然感情事都有叫做簡單咁傾過下啦~!!
而佢今晚咁o岩又係要去尖沙咀到飲,而我又約左朋友下半場去呢到嚕~!!

一年差唔多只係見到一次,所以我地每次見面都會有好多囿去傾去笑~!!
臨完場之前仲話下次見面一齊去食M記,仲要係佢話我食得幾多就請我食~?!
從前成日鬥氣o既我倆回憶返以前都好開心,好今我地亦都成長左唔少~!?

至於第二場飯局就係幫阿Ming慶生,至於是次咪又係繼續三人行囉~!!
我同阿沈盲早左會合埋先,事因我地都比阿Ming會早到尖沙咀嘛~!!

由於生日飯局需要夾好晒所有野,事前準備好蛋糕亦係必須環節啦~!!
今次我地就揀左去食韓國野,當然呢到d野食同埋環境都唔差嚕~!!

圍埋就講左少少關於工作事宜,隨後就講下關於我早前去澳洲旅行經歷~!!
大家去過都覺得外國係比香港好,而且我地大家都認同當地先叫做有生活~!!
不過外國同香港唔同咪就係冇咩夜生活,事因佢地好多野都好早收晒~!!

重點除左有慶生環節之外,早前Kris於深圳向阿Ming求婚一事都係重點~!!
而是次聚會當然就住呢個驚喜一齊傾下,女主角就梗係既感動又開心啦~!!
而佢地好似仲話已經有左初步共識想點搞婚禮,稍後時間就會著手準備喇~!!