2017-12-26 09:56:24Ethan~

26/12/2017


一連四日聖誕節假期最後一日,我今日就約左屈姐出去行下啦~!!
事因我地兩個今年輀唔太常見,趁住大家都放假咪出o黎聚一聚嚕~!!

由於今年活動真係唔及往年多,而且好多飯局都係玩個別制啦~?!
所以我自己私下都會同大家偶爾約下,再者今個月又係佢生日添~!!

雖則大型生日飯局就冇我搞,不過我都特意約佢今日出去兼慶生~!!
而我地今日就一齊去左中大到行下,事因我地都唔想去太迫人o既地方~!!
所以我地就諗住去呢到行下影下相,而且趁住今轉會面同佢傾下野嚕~!!

我地一齊周圍行下又搵下景影相,其實感覺都好自然同埋舒服架~!?
至於今日個lunch就係同佢慶生環節,所以我事前都特登搵左間餐廳~!!
雖然唔係玩咩特別慶祝或者食咩貴野,不過都係至在一份心意啦~!!

今次見面除左有談及公司野之外,當然家族事宜都係話題之一啦~!!
其實大家都明白家族運作一直都變緊,甚至變到大家都覺得有d陌生~?!
正正就係因為有唔少人事問題,所以先變成今時今日較少有活動嚕~?!

唔經唔覺同仍都相識左廿五年,所以我地大家都覺得彼此間係有默契~!!
而呢一份默契就係會理解對方想做d咩,同埋有需要時就會出手幫大家~!!