2017-07-22 09:55:44Ethan~

21/7/2017


明天我就出發去旅行玩下,所以今晚就有同阿仔見一見面啦~!!
其實最近工作壓力方面都大左好多,所以呢期身體都出現唔少問題~!!

自從月頭見完阿仔之後,我就一直等到今日先夾到時間見下啦~!!
至於o係見佢之前,今日返工時間就收到Phoebe電話話約食飯喎~?!

起初我都覺得有D奇怪點解咁突然,事因聽日都會一齊去旅行玩下啦~?!
而我地都好輕鬆簡單咁約左去市中心,因為佢話想一齊食下野兼傾陣~!?

我地今次會面主要都係講工作同生活,而佢亦因為工作壓力而辭左職~!!
所以我地都有同對方呻下近日不快事,同時都有夾下去旅行o既野啦~!!

至於見完佢之後,就梗係到阿仔完成埋佢手頭上o既野就見一見啦~!!
呢次同佢會面時間都係非常緊迫,所以主要都係抽左重點去講啦~!!

除左談及到近日部份生活事宜之外,重點就梗係擺返去下半年計劃~!!
事因接住就要開始之後各個年度計劃,所以時間協調方面都要搞~?!

好快手咁講好晒稍後全部計劃,重點都係關心下大家身體狀況方面~?!
我地其實都各自都好忙碌咁工作,所以身體健康真係今日各人o既心願~!!