2016-07-24 10:44:19Ethan~

23/7/2016


已經一段時間冇咩點出席歌迷會活動,而今晚就因為有人送飛而去啦~!!
雖則之前都听做復出左部份活動,但我始終都要考慮聚多唔同因素嘛~?!

而今晚就去左紅館睇演唱會,而呢次阿Fred就只係擔任表演嘉賓咋~!!
所以我地去今次活動都係為左撐佢,而完左演唱會後就要幫個會做野啦~?!

而o係開場之前o既時間,我就約左琪琪一齊去食埋晚飯先一齊入場啦~!!
及後我地就梗係要做返幹事應做o既事,所以我都會跟埋大隊一齊做野~!!

由於我次次出親活動都會幫個會做野,所以今次又係留到好夜先可以走~!!
到正式做完晒所有事情之後,我地就等多陣再同阿Fred傾下計兼影下相~!!
當然呢D就只係幹事成員福利,而我地就要等所有人都離開晒先可以做到~!!

得知呢排會內會外都有好多問題要解決,而我當然就唔會太想牽涉其中啦~!!
但原來當有D野發生左之後,到真係想返去好似以前咁都真係唔容易囉~?!