2016-07-08 13:25:44Ethan~

8/7/2016


踏入左生日月之後當然有唔少飯局,而今晚就係另一個場次啦~!!
今晚同阿Ming佢地約左出旺角聚一聚,但佢地就俾左個驚喜我~!!

事因之前話約埋出去食飯傾下計,事因上次可以話都未傾夠嘛~?!
所以早前阿沈就建議大家再約出o黎玩下,咁樣呢件事咪就成左事囉~!!

約好左7:30pm出到去餐廳到等,點知我地幾個都差唔多時間到步~!!
一齊去入座之前咪吹返陣水先囉,事因呢期阿Fred又開始多返活動嘛~!!
不過我同阿Ming都已經先後開始減產,大家就連圈中朋友都少見左~!!

是晚話題都離不開遘到生活事,當然轉工同準備轉工呢樣野又有講~!?
事因我地四個都會先後離開自家公司,不過最苦惱o既相信都係阿Ming喇~?!
畢竟佢以前做開o既工作量唔吞好辛苦,而且人工方面又算係唔太差嚕~?!

我地幾個都覺得佢需要調整心態,唔可以再用以前o既工作去做指標囉~?!
始終人都要面對現實同埋生活,至於感情事方面繼續係今晚話題之一啦~!!
同時大家今晚都有講到旅行計劃方面,唔知點解大家對呢樣野都好有共鳴~!?
大家都期望稍後時間可以一齊出外玩下,所以現階段都開始緊傾呢樣野~!!