2015-09-21 15:40:57Ethan~

21/9/2015


今晚繼續第二晚去紅館睇演唱會,不過陪我去o既人就轉左係Raymond喇~!!
其實今晚係特別加場o既一晚,至於原因咪就係因為佢搵到飛叫埋我一齊去睇~!!

另一方面...
今晚Jacky同埋Phoebe其實都係睇同一場,而事前我同Phoebe都有通過電話~!!
主要都係先講下佢最近o既生活同埋發生o既事,之後就講到下星期想約埋聚下~!!

約左Raymond大約7:30pm出到紅磡會合,但由於佢剛剛放工所以就冇一齊食野~!!
我地好快咁就要趕過去會場到準備入場啦,中間咪傾下最近生活同埋活動計劃啦~!!

至於完show之後就會合返Jacky同Phoebe,因為佢地話想一齊去食糖水聚下喎~!!
但當我地手搭車返到入o黎屯門之時,間糖水舖竟然已經收左舖搞到冇得食囉~!?
所以我地最終就轉戰M記食宵夜,而呢轉主要都係講返發生過o既事同埋計劃玩下~?!

畢竟我地都係時候計劃下年尾有乜聚會,而且都係時間傾下來年度有咩計劃要做啦~?!
其實我地今次都係做返review較多,因為好多活動始終都仲係需要揀人去出席啦~!!
傾下笑下都已經差唔多2:30am喇,由於明早大家都要開工咁就唯有散水返屋企休息~!!