2015-06-13 10:03:19Ethan~

12/6/2015


近日都開始有唔少朋友約晚飯,而今晚就約左Issac出o黎食野傾計~!!
由於最近工作上有唔少不快事發生,所以我都有趁今次同佢講一講啦~!!

而今次同佢會面又覺得佢唔同左,唔知係咪佢都經歷左D而成長左~?!
畢竟佢年紀都未算好大且性格又未算好成熟,所以今次佢有變化都係好事~!!

我地會合左之後就先去食晚飯,而趁呢段時間先講講工作同堆生活事先~!!
呢次同佢之間o既交流都的確係多左唔少,及後我地又轉左去食糖水繼續傾~!!

另外今次都同佢都講左日後有活動都希望佢可以參與,加上佢都已經唔係新人啦~!!
始終我現階段都仲有部份計劃想做,所以今次會面都有同佢提及兼叫佢參與嚕~!!

同時今次 亦都有叫佢幫忙搵演唱會飛,事關稍後時間Joey就會有演唱會開嘛~!!
所以最近都已經忙住叫身邊o既朋友幫忙,加上今晚佢亦有陪我去搵Fred本雜誌啦~!!
雖然去到完場都係拎唔到本書,但我返到屋企之後就收到Fiona通知已經幫我換左~!!