2015-04-26 10:45:16Ethan~

26/4/2015

今日繼續我o既第二日假期行程,而今日全程就分開左上下半日兩個場次呀~!!
事因上段時間就同左屈妹出去行下街, 事因我地今日打算出去睇下卡通展覽~!!

今日行街同睇展覽當然係重點,而另一重點當然就係談及一下生活事啦~!!
同埋身邊部份家族成員o既事情亦有講到,而是次主打講到o既就係世俊同阿仔~!!

佢地兩個都o係早年已經出道,但當中o既經歷同埋近年o既改變就有好多唔同~!!
再者我地一眾高層尋日都已經就住佢地表現傾過計,而今日亦只係繼續講埋落去~!!

我地今日分別去左銅鑼灣同埋尖沙咀,畢竟全個上段行程主要都係滿足阿妹咋~!!
我地早上o係附近食左少少野就搭車出去,行到5:30pm左右就各自去下場啦~!!

大約6:45pm左右就返到屯門市中心,及後當然就係由阿仔負責呢一場meeting啦~!!
因應早前身體已經連番出事o既關係,所以我於上段時間就去買左D維他命o黎食~!!

至於今日呢場的確係尋日先確定加開,事因係月中時間o既meeting改為今晚先做~!!
我地兩仔爺今個月的確未有足夠時間傾過計,而且最近我同佢都各自有好多問題要解決~!?
雖則早前都已經叫做傾左轉有咩問題要再解決,但係佢今年的確有好多低級錯誤發生~!!

我地今晚再一次正式將所有問題傾一次啦,而且今次仲係事隔多年o黎o既一次呀~!!
飯局期間當然就先交代晒呢段時間 佢要知o既野,及後就轉為講講本年度各個計劃~!!
至於我地講左多年o黎o既旅行計劃暫定明年完成,但確實時間表就暫時仲未正式落實~!?

加上尋晚大會上都已經傾左o既野,今轉都有抽少少時間同佢再夾一夾新o既共識啦~!!
至於重點部份就梗係講到佢o既表現啦,畢竟為左相關一連串問題都已經傾左幾次啦~?!
但我宜家都仲未見到佢有明顯改善,而我早前亦都同過部份家族成員傾過呢樣野嚕~?!

既然最終點都係要認真去傾一轉,咁不如就趁今晚有時間就正式同佢一次過講晒啦~!!
佢自己都表示已經知道好多問題出現左,但佢自己亦都有好多限制同未能於短內期解決~!!
尋晚加今晚o既我都已經表明晒我態度同立場,所以佢自己都知道危機的確係出現左~!!
因為除左有太多事情唔係佢能所控制之外,我下一步將會點做就連佢都唔會好清楚嘛~?!

將呢一切問題再一次一一傾完之後,佢都已經答應左我會盡佢自己努力去做返好自己~!!
並且佢亦表示面對住我唔會再出現相同錯誤,再者佢今晚亦都同我計劃緊我生日一事喇~!!
佢清楚知道當一連串問題出現之後就需要補救,而我最重視o既當然係誠意同埋有冇心~!!