2015-03-01 17:06:50Ethan~

1/3/2015

今日終於都要暫停一下拜年活動,同時原本今日o既Fred活動亦都冇辦法參加喇~!!
事因今日係肥豆o既大喜日子,而我早前亦都被邀請做今次婚禮o既大會司儀呀~!!

雖然我自己都已經唔係第一次做司儀,不過每次出呢種場合之前都總係會好緊張囉~!!
至於今日司儀方面我就梗係仲有位拍擋啦,而呢位拍擋雖然係第一次做司儀但唔生手~?!
其實早前我地都已經有初步去夾一夾大約要講D咩,而今早入去會場前梗係再有夾多轉~!!

約左10:30am左右先出到葵芳會合左個拍擋先,及後我地就一齊搭車去珀麗灣會場啦~!!
去到目的地o個陣時間就應該仲係尚早,所以我地兩個就預早o係附近到睇下個場地先啦~!!

及後到其他兄弟姊妹都陸續到場之後,我同佢就梗係再夾下份稿兼要準備開工做野啦~!!
今日整場活動o黎講都尚算係好順利,而我地兩個亦都算係好識得幫對方執生同埋走位~!!

至於今日同場都o係到o既家族成員方面,就有Phoebe同埋Jacky兩個一齊陪下我啦~!!
由於我同我位司儀拍擋原本打算一齊坐,但之後Phoebe就叫我坐落佢地到一齊傾下計喎~!!
最終我地都叫做有傾左陣計兼影左幾張相,而活動得以順利完成亦都叫做對我自己有交代~!!

其實我自己就覺得自己今日唔太在狀態,幸好我拍擋今日就好犀利識得好主動幫一幫我啦~!!
加上今日我地需要講o既野又真係唔太多,不過每次做親呢D角色最終都會搞到自己冇啖好食~!!