2015-01-14 14:03:08Ethan~

14/1/2015

今晚係一個舊同事聚會o既飯局,事因我地幾個都曾經有合作過o既~!!
又或者應該係話迎接Toby姐姐回歸我地公司,事因佢早前一度離任過嘛~!!

由於佢再度回歸所以就叫晒我地出o黎食飯,而且我地又可以趁機聚一聚啦~!!
今日自己就因為病左而不在狀態,所以今次我都唔似以前咁做最多話題o既一個~!!

開始前段就先有我同Toby及Michelle到左,咁樣我地咪先講下近日生活事先啦~!!
隨後等Tina都到埋之後就大家講下近況,之後都有談及到生活同堆工作上o既野~!!

呢期大家都各有唔同難題需要面對,我就因為健康問題而需要休息一段長時間啦~!!
至於Toby姐姐就適應緊新崗位,而Michelle就需要繼續努力o係公司到戰鬥囉~!!

而今次見到o既Tina的確令到我地眼前一亮,事因佢今轉表現同以前都真係唔同晒~!!
我同Toby姐姐都覺得佢成長左唔少,而我地都相信佢早前升左職就係最大o既原因嚕~!!
至少佢比以前多左野講同埋肯去表達自己,而且o係對話間亦聽到佢比從前成熟左~!!

晚飯時間都係圍繞住基本話題去講,至於糖水時間反而就轉為講下娛樂圈o既事啦~!!
雖然我地幾位都唔係經常會聚埋一齊,但至少我地一齊o既時候感覺都係幾舒服嚕~!!