2014-11-29 15:24:59Ethan~

29/11/2014

呢晚約左Tina出去旺角食晚飯,事因我地都已經好耐冇試過單對單食野喇~!!
加上佢本身又唔係一個好多話題o既人,如果場合一旦人多就更加令到佢冇咩可以講~!!

今日約左6:45pm去旺角會合左先,因為佢今日仲要返工先至要我出去就一就佢啦~!!
今次會面主要都係先講下近況,及後就講下自己o係呢年經歷左o既事點樣令自己成長~?!

平日佢出親場都唔會太多野想講,而且佢都已經離開左青山醫院一段長時間添啦~?!
所以我地班同事一走埋講到公司就更加難令佢入題,所以我都寧願咁樣私下見佢仲好喇~!!

佢的確唔係一個好多話題o既人,反而佢就覺得佢對住我係最多講兼我會令到佢有野講~!!
大家最近都o係工作上經歷左唔少野,所以我地今次都有就住Michelle表現方面傾過下嚕~!!

我地都覺得人係需要成長同成熟架,無奈Michelle呢方面o既表現就令我地覺得麻麻啦~!!
而o晚飯過後我地仲去左食埋個糖水添,事因我地之間仲有d生活事想同對方分享一下嘛~!!

而且我地今次仲談到我將開音樂會一事,而Tina就問我到底幾時正式搞同埋記得通知佢~?!
講真我自己都好希望可以盡早完成心願,無奈我今年身體真係連番有事而要一再推遲嚕~!!
今晚要講o既野傾到七七八八之時,佢就送埋我上旺角火車站搭巴士之後就正式各自散喇~!!