2014-05-03 14:47:20Ethan~

3/5/2014

每一年都會有唔同o既新人出現,至於早前o係公司亦都有同樣o既現象啦~?!
雖然佢早前已經轉至另一個部門繼續工作,但佢對於我都仍然仲有一份友情~!!

同佢合作初期雖然都知道佢有咩問題,加上佢o既師父亦都係由有以前教出o黎~!?
加埋佢又曾經一度跟過我做野o既關係,所以順理成章我就變左做佢o既師公喇~!!

一直大家都話想搵個機會一齊食下野,所以我早前就同佢地兩個夾左今晚個期~!!
至於事前所有o既安排當然就係交攸佢地處理,而我就係收到最後決定先正式落實~!!

起初原定去銅鑼灣食放題就變左去屯門,不過之後就再由屯門改為出去尖沙咀喎~!?
事因就係Michelle今晚有約o係市區,所以佢就要同Issac夾好最終o既地點先啦~!!

約左6:00pm左右出到去會合,及後我地就開始傾下呢段時間內所發生o既事宜啦~!!
雖然我地同Issac已經唔同部門做野,不過好多新聞或者八卦野大家都會趁機講下啦~!!
出道時間唔係太長o既佢始終有d細膽,所以佢主打都係講下自己野又或者俾下反應~!!

除左有講到一連串工作上面o既事情之外,我地稍後都有轉戰講下唔同o既生活事宜~!!
畢竟一個新人真係仲有好多野要學,加上佢o既性格又比較內向同怕事就更加要改善~!?
所以我地都提醒佢有咩野係注意同埋要識問問題,如果唔係最後出事o既就只會係自己~?!

一個新人出佢第一份糧盲識得請前輩食飯,我反而覺得重要o既係佢有呢一份心呀~?!
而且我亦都知道佢平日生活上都好慳,所以一下子要佢請我地食餐咁貴o既野都幾吃力~!!
幸好佢自己都知道出o黎做野識做人係好重要,打好基礎而日後有求於人都相對容易嘛~!!

至於o係晚飯之後我地就決定要散水,因為Michelle之後又要準備去出席另一場活動嘛~!!
所以我同Issac就一同行左去紅磡站搭車,而o係我搭260X期間竟然撞見Patrick同車喎~!?
及後佢咪同我一齊坐兼傾足成程車,事因o係我放完假返去之後仲有好多野要我地一齊搞~!!