2014-04-27 10:01:57Ethan~

27/4/2014

原定月中時間o既會面因為阿仔有其他問題,最後我地就將個期改為今日會面喇~!!
至於今日o既行程方面又係玩全日,而且負責行程安排o既人今轉就交左俾阿仔去做啦~!!

早於尋晚佢已經同我通過電話,事因佢想問下我對於今日o既行程方面想有咩安排啦~?!
及後我地傾左一輪之後就決定同上次差唔多,所以今日有睇景、飲食同埋郊遊三部份啦~!!

上午時間由於我要先落去元朗剪頭髮,所以阿仔就約於12點左右o黎會面我一齊食lunch啦~!!
起初阿仔係計劃左同我去間餐廳到食點心,但事後因為我己身在元朗廣場而改食第二樣野~!!

呢段時間主要都係輕輕鬆鬆講下自己野,而且佢又想同我提出一個約期o既新方案先啦~?!
雖然佢呢個固定周期o既玩法係唔錯o既建議,但係一旦要實行起上o黎相信佢會比我難嚕~?!

加上佢又講到六月左右佢就要全程返大陸做野,每星期都只會o係假期時間先會留o係香港~!!
所以呢部份時間都要就住新生活方式再傾傾,事因我地都想夾左共識之後以免日後有咩要嘈交~?!
有見及此...我早前都已經開始將佢平日做開o既野重組,部份事務可以拆俾第二個人做~?!

其實今次首部份主要都係佢向我交代下佢o既家事,畢竟佢屋企都開始會有唔少變化嘛~?!
至於家族上面o既事宜方面,我都有抽第二部份o既時間一一咁同佢傾下兼且聽下佢睇法啦~!!
掛牌地震都已經唔係近期先發生,所以呢排人事上o既變動等o既問題都有藉此同佢講下啦~!!

飯後時間當然就要起程去另一目的地,而今次o既郊遊行程就係去我地都未去過o既南丫島~!!
入到呢到o既感覺當然同市區有好多分別,而且我地都有抽到重點景點去行下同埋睇下啦~!!

及後我地就轉戰至尖沙咀進行最後一部份,而呢部份就係由阿仔揀左間特色餐廳去晚飯啦~!!
其實今日第二部份時間同第三部份時間,談及o既事宜主打都係以生活、朋友及人生為主~!!

畢竟我地近年都先後遇過唔少事宜及問題,當中就梗係會有開心同埋唔開心o既事發生過啦~!!
藉住今日一一去分享下大家對唔同方面o既感受同睇法,而且呢排阿仔又好恨想拍下拖呢~?!
感情呢樣野年年都有講到,但係咪真係可以遇到一個自己真係喜歡又可以維繫o既亦係問題~?!

講到呢部份o既時候當然有提到『愛人』啦,可惜我可以同阿仔講o既係就只係遺憾兩個字~!!
阿仔絕對好清楚我性格同埋做法嚕,至於早前已出牌o既徒孫我亦有趁今次同佢講過下啦~!!

而另一原定我地年底o既韓國之旅,就住今日所傾到o既共識之下似乎最終又唔可以成事喇~?!
雖然佢已經提出另一個補償方案,但我始終覺得佢真係可以落實到一個實際時間俾我先再算~?!
呢個旅行計劃前後都講左三年有多,而早前曾經計劃過o既台灣之旅亦係因為佢而冇左下文~!!

隨住早前Phoebe生日飯局已成過去,下半年o既各個活動或聚會計劃亦會陸續開始要夾喇~!!
重點項目當然就先同佢講左六月單野先,及後就梗係要傾下我同佢o既年度生日計劃事宜啦~!!

至於我地晚上去o既餐廳係以婚禮做主題,事因阿仔知道我一向都鐘意d有意思o既野嘛~?!
呢到o既氣氛、感覺同裝修都真係幾特別,成個場都好o岩我地用o黎傾下心事同講下感情事~!!

至於最後部份我地就計劃左去食糖水,不過我當時又有d唔舒服兼時間上亦都唔係早喇~?!
所以我地就一齊行過去紅磡搭車返屯門,而呢次亦係阿仔近年度罕有咁送我返屋企o既一次~!!