2013-11-15 19:22:56Ethan~

15/11/2013

 
原定聽日先同阿仔會面出外,但又因佢突然有事返大陸而要改為今晚啦~!!
正因為時間唔係太夠o既關係,所以今晚只係抽左部份重點去傾晒就算~!!

主因呢兩個月我地都好忙,而且排期方面亦如以往年底咁比較爆啦~!!
所以今日就好好夾一夾o黎緊堆期,畢竟每年年尾都係有好多事情要做~!!

先交俾佢講下佢返工後情況,而聽晒份個版本之後更令佢明白做野係好難~!!
事因之前已經有唔少掛牌由細訓練佢,但眼前正正就係要自己親身上陣~!!
雖然話已經有晒心理準備去面對,但當自己真係要面對社會又係另一回事~!!

加上佢只係初次面對社會同第一次打工,所以仲未適應係完全可以理解囉~!!
而我亦就住唔同方面作出勸解,而且我亦同佢講社會經歷係將會令佢更成熟~!!

及後就轉為講下我近日所發生o既事,主打咪就係我o既極速分手事件囉~!!
同樣地就住好多層面及問題同佢講過晒,而且我亦已經同佢交代好晒整件事~!!

至於平日我地見面都會提到o既生活話題方面,今次就真係比以往都少左啦~!!
事因我地都只係希望盡量搞好呢豕個月o既事,所以其他野都只係帶過就算~!!

另一方面...
佢第二至四份卷至今係仲未應考,不過因應時間不足方面所以會作出調整~!!
我會先將佢第四份卷調至下月開考,並就住佢o黎緊影外景相一事作出配合~!!

所以佢下月除左要忙於影外景相之外,同時又要排好期同我去睇演唱會呢~!!
而就住演唱會及影外景相兩件事,稍後時間就係時候正式進入準備階段喇~!!

關於影相一事方面o既image稍後會搞,同時地點方面亦已經開始去傾啦~!!
我地已經選定左赤柱同馬灣作相關地點,同時日期方面當然亦已落實啦~!!
已經接近年尾o既時間,希望呢堆計劃將會為我地o既2013年劃上完美句號啦~!!