2013-03-16 10:32:11Ethan~

15/3/2013

今晚再一次重踏北區o既我,原因當然就係約左人一齊食晚飯啦~!!
其實今晚就係同班舊同事聚舊,事因我地都已經有一段時間冇聚埋喇~!!

約左大約8:00pm去上水會合,而o係呢段時間o既我就回憶返起唔少往事~!!
見返好多熟悉地方o既時候,昔日o既片段同埋感覺突然間全部出現我個腦~!!

話咁快大家都已經分開左兩年,幸好墦中有人o既感情暫時仲未有變啦~!!
諗返起由當初相識、合作到宜家,大家都已經變得比以前更加o既成熟呀~!!

今晚呢餐晚飯雖然只係簡簡單單,但係我地都已經覺得唔錯同埋開心呀~!!
畢竟上水呢個地方的確充滿住唔少回憶,所以今晚就趁機一齊回味過去~?!

圍埋一齊o既話題當然有唔少,首先我地就係講下自己近日o既生活先啦~!!
話晒都一段時間冇見,主打都係要關方下大家o既近況同埋爆笑下先嚕~!!

及後當然就係回憶唔少從前,大家都回憶起以前一齊共事o既時間同感覺~!!
而呢種感覺正正就係隨住呢班同事散左之後,我地都再已經搵唔返喇~!!
可能就係呢種共鳴感o既關係,所以宜家o既同事就真係只可以係同事關係~!!
以前我地會一齊食飯同埋吹下水,宜家都係呢班舊人先會有呢種做法嚕~!!

話題方面除左講到近況,當大家回憶返從前o既合作時間就更加講唔完呀~!!
可能係因為大家已經合作左一段時間,而且彼此間o既關係又幾唔錯啦~!!
所以當我地一講返以前o既野o個陣,大家都仲依然記得好多o既情景呀~!!