2013-01-12 16:13:05Ethan~

12/1/2013

 雖然今日原本係我放假o既日子,不過最終都因為工作o既野搞到要返工~!!
假期返工加班當然冇平日咁大壓力,而o係忙左大半日之後就要出去葵芳一轉~!!

事因日前又有部早前訂落o既車到左,所以今日咪收工之後要出去一轉囉~!!
至於今日原定計劃係收工搞晒自己野就返屋企抖,事因我呢排因為返工已經夠累~!!
所以我最初都唔打算有咩要玩,不過今日下午就收到Phoebe來電約我今晚食飯~!!

Phoebe兩公婆及佢兩位朋友下午就約埋打波,及後就返左友愛到繼續玩左輪啦~!!
所以佢地兩公婆就叫我收工後去會合佢地,因為Jacky想叫我今晚過愛琴晚飯喎~?!

加上之前我同Phoebe又有好多相要交換,所以呢排咪又要忙於交收手指嚕~?!
而我就o係下午搞掂完自己d野之後,咪打電話睇下佢地係咪已經返到友愛囉~?!

及後我就過去會合佢地玩左一排,而且仲因為今次會面而識埋佢兩位朋友啦~?!
原來...我平日o係Phoebe口中成日聽佢到提o既Best-friend就係呢兩位嚕~!!

而o係友愛玩到咁上下時間,我地就起程去搭車返過去愛琴到食晚飯啦~!!
雖然今次已經唔係我首次上去,不過我始終都係覺得有d唔自然同埋尷尬呀~?!
畢竟今次上去唔係為左hea住玩,而係會同埋Jacky屋企人一齊食飯丫嘛~!!

幸好今次o既感覺比我想像中好,而且佢屋企人亦都比我預期中自然嚕~!!
而o係晚飯後o既時間,我地就再度返去友愛到玩左排game先至完左今晚個聚會~!!