2012-10-27 00:44:33Ethan~

26/10/2012

 
今晚又係一個派帖飯局,至於今次o既安排主要都係要配合Phoebe啦~!! 
事因出席今次飯局o既人就係Tracy及芷君,而Jacky就只係出現左一陣啦~!!

所謂o既一陣就係飯局前後有過會面,而飯局中段就係由佢自行搞掂啦~!!
因為佢唔太想見到呢兩位朋友,所以我地三個早前就協調好要點做啦~!!

飯局開始初段同平日冇咩分別,因為大家主要都係講自己公司o既野啦~!?
話晒平時大家做野都幾辛苦,既然咁樣聚埋就梗係用呢個話題做開場白啦~!!
及後就開始轉戰講下大家各自o既生活事,當然婚姻o既野同樣亦有提及啦~!!

大家都知道一段時間冇聚,突然要開話題就梗係揀返生活事去講為最好~!!
今次主要咪又係我、Phoebe同埋Tracy講為主,而芷君就一如以往o既反應~!!
我都唔知到底係佢反應慢定係冇話題可以講,次次聚會佢情況都係一樣~!!

雖然早前佢地三個女仔就有件不快事發生左,但係今晚個感覺又未見好怪~!!
可能佢地幾個對我都冇特別野,所以o係我面前大致上都係為左交戲而傾計~!!
及後Phoebe都問過我覺得今晚感覺點,而我自己就暫未覺得有咩特別唔妥~!!

既然大家都知道經過上次件事之後,關係上係一定會同以前有唔同o架啦~!!
但如果大家都肯做到表面上冇咩特別野o既話,咁咪繼續做返普通朋友先嚕~!!
反正大家都知道係發生緊咩事,所以我就覺得冇咩野需要太過在意囉~!!

至於o係今晚個飯局完左之後,我地就再次會合返Jacky去行左陣街先啦~!!
事因Jacky早過我地完飯局,所以佢就o係附近地方行左一排兼睇下有咩好買~!?
最終Jacky就應Phoebe要求買左個氣球公仔,不過呢個野的確係幾得意嚕~!!

最後我地原本諗住o係旺角食埋糖水先走人,不過o係傾過之後就決定返屯門食~!!
至於o係呢轉時間大多數就以吹水同講笑為主,大約12:00am就真係要正式散嚕~!!
重新長大

自細求求其其過 不知對錯
平日嘆氣怨氣多 也會闖禍
任教誨再聽過 但卻維持本我
只怕 太放肆種下惡果

曾經很想去長大 可惜光陰過得太快
衝得這樣快 曾犯錯 曾越界
曾被中傷與被踩 被無限放大
委屈心結未解 不甘虛心接受挫折失敗
怎強忍 殘留自尊都瓦解 試問誰愉快

沒法還原重來過 修補過錯
明白過往那痛楚 已算收穫
後悔放縱走過 望那從前的我
數算 每秒也似浪費麼

曾經很想去長大 可惜光陰過得太快
衝得這樣快 曾犯錯 曾越界
曾被中傷與被踩 被無限放大
委屈心結未解 不甘虛心接受挫折失敗
怎強忍 殘留自尊都瓦解 試問誰愉快

這世界多麼黑暗 誰獨自深深不忿 人大了 
成熟了 難道我能自製開心 從來未學會長大 
怎知光陰過得太快 衝得這樣快 曾犯錯 曾越界
曾被中傷與被踩 是誰定勝敗 終得不到諒解 
堅守崗位接受這叫長大 不要緊 隨成長得到瞭解 會越來越快