2012-05-01 10:28:09Ethan~

1/5/2012

 
年初至今都未正式有過任何聚會,今次趁住Tracy同Ken新居入伙就約埋聚下啦~!!
而且近日大家都同時收到Phoebe將於年底結婚o既喜訊,所以咪開心玩返一日啦~!!

我地一行九人首先就約左去市中心飲茶,而呢段時間開始就有好多故事聽喇~!?
事因今日將缺席活動o既詩嘉就成為目標,俾一班人圍埋一齊數落佢o既問題嚕~!!

雖然我地呢堆人都叫做圍埋玩左好多年,不過等級上始終都係有別o既...
至於今轉出席o既人多數都係玩得之人,而我今轉就變左o黎收風聽下d是非嚕~!!

今日下午飲茶o既同時,其實Phoebe仲於日前特意叫我地去準備個生日蛋糕啦~!!
事因本月初就係Tracy生日o既關係,所以Phoebe就話打算咁樣同佢一齊慶祝埋~!!

到飲完茶又講完一大堆是非之後,我地成班人就轉戰佢地o既新居到參觀啦~!!
同時我地上到去當然會繼續傾下計o既,至於中段時間就會係玩game為主力喇~!!

最終又係一行八人分組去玩,最終我拍Raymond或阿大都好都成為左贏家喎...
不過上段就由Raymond拍我,至於下段就因為Raymond要早走而換入阿仔嚕~!!

至於阿仔就o係飲完茶之後,曾經離開過一段時間返去大學到交返份功課啦~!!
所以我地全日最齊人o既時間,就變左只係得上段飲茶傾計同埋慶生o既時段嚕~!!

玩左一排又笑左一輪之後,我地就轉為傾下Phoebe即將結婚一事啦...
由於本年尾就係佢地o既大日子,所以佢地兩位主角呢排都忙於籌備上o既事嚕~!!
至於我地身邊o既呢班好朋友,除左會替佢地開心之餘當然亦都係好關心件事~!!

每當講到朋友結婚呢d人生大事,大家都會傾得好開心同埋好投入呀...
事因大家都覺得場面好難忘,而且作為佢地o既朋友見證到呢樣野亦都會好開心~!!

至於o係玩完一排game之後,我地就係時候計劃一下今晚o既八人晚餐啦~!!
最終我地都係決定左叫壽司及Pizza外賣o黎食,而於晚飯時間當然就繼續傾計啦~!!

好難得可以咁樣就keep住笑左一日,而且大家圍埋又玩得同傾得好開心呢~!!
雖然今轉未係正式可以齊晒人去玩,不過我地都會珍惜呢d難得一聚o既好機會~!!