2011-10-12 13:34:23Ethan~

12/10/2011

 
其實自知道『愛人』將要離開一事開始,我心情就已經變得好忐忑不安...
而呢種不安o既感覺就好似上次阿仔要走一樣,內心有住一種百般o既無奈~!!

雖然我係有一種好唔開心o既感覺,但係我又唔想俾『愛人』知道囉...
所以我每日o係佢面前,都只好表現得好似若無其事同埋好平淡咁o既樣嚕~!!
直到呢一刻o既我...都唔知係我對佢冇信心,定係我對我地之間冇信心~?!

佢今早一踏入公司門口,第一時間就已經講左兩個消息俾我聽啦...
第一就係講到有關今晚o既飯局安排,第二就係講到PYH已經firm左會請佢喇~?!

日前當佢仲未收到firm佢消息o既時候,反而就係佢覺得好心急同擔憂...
但到今早當我聽到呢個消息之後,我突然就有一種唔識形式o既失落感呀~!!
我知道最後都係要面對呢個事實.而最終結局變成點亦都非我所能控制~!!

一直以來...佢對我都好肯定,而且佢介紹親我o既時候亦都係好肯定我~!!
對於佢俾我o既肯定同埋相信,我理應係覺得開心同埋有信心先至o岩o既~!!
無奈o係我過去種種o既經驗所得,眼前呢種快樂同埋相處方式最終都係會告吹~!!

至於今晚呢場飯局方面,我同『愛人』同平日一樣都係收工後先會合埋~!!
及後就同佢一齊返去寶田,再會合埋Marcus之後先一齊落去樓下買埋d野食嚕~!!

又係四個人分成兩組成事,買好晒所有要買o既野食同野飲之後就返上樓喇~!!
至於我今次只係負責陪住同行,到之後要做開餐o既前期工夫就交俾Marcus喇~!!

第一次咁樣同佢地打邊爐,大家又再一次圍埋一齊吹水同埋講下笑話啦...
至於佢地三位其實都係識飲酒,唯獨我對呢方面就真係完全唔掂喇~!!=.=”
幸好今晚有『愛人』在場幫我擋一擋,如果唔係...我就真係出事喇~!!

雖然話我地四個都叫做唔陌生,不過傾到o既話題又未必係完全有共鳴感嘛~!!
所以我地間中都會分成兩邊傾計,畢竟相熟程度當中又的確係真係分左兩對人~?!

而今次同『愛人』所傾o既反而係私事較多,而且佢有仲問起阿仔近日點添~?!
正當佢問起阿仔o既時候,我就收到阿仔o既來電同我講左唔夠一分鐘電話嚕~!!

輕鬆o既時間通常都係過得特別快,話咁快食飯o既時間就咁就要完喇...
不過下一節大家圍埋所講到o既話題,竟然就係近日大熱o既〝超級巨聲3〞喎~!!
我地大家都有研究下呢個比賽o既玩法外,同時亦都有講下對班參賽者觀感啦~!!

至於去到尾段o既時間,我地就圍埋一齊睇下電視或做下自己野咁啦...
而再一次令我同『愛人』感到意外o既,同樣係出自Marcus口中o既一句話嚕~?!

雖然...我早就已經去到可以跟住『愛人』自由出入o既階段啦...
不過點都估唔到佢今晚竟然加左句,如果我係唔趕住走o既自己招呼自己啦~!!
反正...我都知道佢唔會理我,我可以o係到照做我自己想做o既事喎~!!@_@