2011-10-06 21:13:02Ethan~

6/10/2011

 
已經有一段時間唔使陪佢食飯,不過今晚晚飯後就竟然收到佢來電喎...
原來佢因為俾Marcus丟低左要食自己,所以佢就打o黎叫我陪佢出去食晚飯喇~!!

由於佢近兩日已經開始病病地,所以我地諗野食方面都要小心d啦...
不過佢始終都係好鍾情於新墟間〝坤記〞,所以我咪如佢所願同佢去食嚕~!!

今晚一見又聽到唔少關於近期o既事,當然當中唔少o既都係私事方面啦~!!
至於公事方面近日已經少左野要傾,原因咪就係因為佢即將要離開呢到囉~!!

佢一連兩次要去Interview都好唔順利,上次就因為打風已去唔成啦...
今次就竟然o係要去見之前先o黎病,唔通呢一切o既考驗都真係天意~?!

其實近期少左同佢會面同埋傾計,主要原因其實就有兩個啦...
其一係因為佢身在寶田而少左通電,其二就係因為佢o既主力變為Marcus啦~!!
不過我都唔知係咪真係因為少左對話,而搞到近期o既感覺開始有唔同啦~?!

另一方面...
就住佢近日o既事宜方面,早於今早o係公司做野o既時候已經傾過下啦~!!
雖然我係佢心目中o既排位仍然係好高,而且我o既特別性都同樣係處於高位~!!

相比佢身邊遇過o既唔少人士,對佢我都的確算係好好同埋較為特別啦~!!
無奈佢近日o既問題又開始多返,所以我都要再諗下可以點樣再去處理佢~?!

而今晚o係陪佢食飯期間,我當然就聽到佢呻下佢對Marcus不滿o既事先啦~?!
起初我收到佢來電o既時候都已經覺得古怪,最後佢就完全咁同我講左一次啦~!!

雖然...我唔知道佢係咪叫左已經接受或習慣左佢同Marcus係咁樣去相處~?!
不過o係今晚聽到佢係咁呻o既期間,我又覺得呢d問題係會影響兩人間o既關係~!?
其實早於佢話要搬開住o既時候,呢堆問題我早就已經提醒過佢一次要小心嚕~!!

我可以理解佢點解會對Marcus有咁多不滿,但我又相信佢係好忍得o既~?!
雖然佢俾我o既感覺好似就快要爆炸咁,不過我覺得佢最終識得點樣處理o既~!?

至於今個月Monthly Meeting個期方面,我地又係時候要傾下點樣安排呢~!!
但由於佢呢幾日病左o既關係,所以我地或者要將個安排延至月中或月尾時間嚕~!!