2011-07-29 17:07:48Ethan~

29/7/2011

 
由於個人已經病到頂唔順o既關係,所以今日就唯有請病假一日啦~!!
起身睇完醫生之後就返屋企食野同食藥,及後就要開始休息一下喇~!!

因為我今日放左病假o既關係,所以對於今日公司o既野係一無所知...
我只係知道阿俊o係Facebook到打左d野,而之後就收到Tina來電問我咩事喇~?!

其實我今日返唔返工都好,『愛人』收工之後都已經約左我出去食飯同買野...
而佢今日收工後重點要做返o既野,其實就係做返原定安排左o係尋日o既事啦~!!

我地約左6:00pm左右o係新墟等,事關今日要陪Marcus去左剪頭髮先...
而我地o係到等緊Marcus剪頭髮o既時候,我就梗係問返『愛人』今日d公事啦~?!
幸好今日都冇咩特別野發生左,不過佢話老細今日又有一大堆新諗頭嚕~!!

另一方面...今晚約得出o黎就梗係要補返做尋日要完o既事啦~!!
所以我地及後就過左市中心食個晚飯先,之後就陪『愛人』去置新裝喇~!!
佢都係好求其咁買左d野就算,所以o黎緊o既日子係應該仲要走多一轉嚕~!?

叫做搞掂晒佢地要搞o既野之後,我地就去搭車返寶田到搞清潔啦...
因為佢地想於八月初就正式入主呢到,所以呢個星期就點都要正式埋尾~!!

分頭搞過下間屋d清潔之後,我地三個男仔竟然一齊o係到睇電視囉...
而『愛人』仲話呢個感覺好有家庭feel,至於我今次都係首次同佢地咁做咋~!!

另外...今晚『愛人』就係咁同我講,話恭喜我已經打破左個隔膜~!!
因為我首轉已經令到Marcus好接受我,而今次第二轉就更加傾得玩得添~!!

其實我今次可以打破Marcus一貫作風,就連『愛人』都話好佩服我喎~!!
因為能夠只係用一轉就成功做到佢朋友,咁多年內都未試過有呢個紀錄喎~!?
同時『愛人』都相信以阿俊、肥仔同埋Tina三個o既個性,亦根本唔可能會做到~!!

雖然話人夾人緣...但咁快手就令我地成為到朋友,我都真係覺得幾驚訝~!!
再加上我呢種慢熱o既個性,以往肯定要見多幾次兼熟左d先開始有野可以講~!?
所以今次能夠同佢地只係見左一次就已經一拍即合,呢種感覺其實都唔錯呀~!!