2011-06-29 19:48:46Ethan~

29/6/2011(生日飯Part 2)

年度第二場飯局正式登場,同時我返埋今日後就正式放假喇~!!
雖然呢轉只係一場簡單o既午飯,但係都一樣食得同傾得好開心啦~!!

由於今日食飯時間好大雨,所以我地原定出外食o既決定就否決左...
最後我地就三個去左canteen食,而呢場就有我,Mandy同埋Okan啦~!!
至於原定同我地一齊食o既Anti就因天雨關係而過唔到o黎青山會合我地嚕~!!

第一次同呢班同事咁樣食晏,而Okan又係新加入會計部o既同事啦...
不過我地一樣係好多野傾,我同佢一傾之下就發現大家有d性格都幾似嚕~!!

大家都係呢個年代o既人,所以會做或者會玩o既野都算係接近啦...
不過佢對於某幾種玩意或興趣o既方面,就同『愛人』佢地比較相似喇~!!

圍埋除左講下公司o既野之外,畢竟首次食飯就梗係講下笑先啦...
最起碼我地都叫做開左個頭,或者日後可以圍埋玩o既機會都會多d呢~?!

另一方面...
我地除左講到d搞笑話題之外,年輕人少不免會講到感情世界o既野啦~!!
不過Mandy就俾我同Okan接近玩殘,因為佢o係呢堆話題上近乎冇還擊之力呀~!!

而食完呢餐飯之後,我同另一個部門同事玩得埋一事又成為熱話喇...
因為我自己部門d同事撞見我地,所以佢地又覺得我乜人都傾得埋玩得埋嚕~!!
同時經過呢一轉之後,我突然又覺得『愛人』原來都唔係咁唔乖仔o者~?!

而工作方面...呢排仍舊係好忙,而我同『愛人』都非常唔得閒~!!
由於我明天會放假o既關係,所以今晚都要做好晒d野先可以正式放工啦~!!

最終等埋俊俊先一齊走,不過俊俊今轉又爆左佢又將會同『愛人』北上喇~!!
而我同『愛人』同日放假一事,估唔到直到今日都仍然仲係熱話囉~?!
所有同事都有問及到呢個問題,原來我同佢o既舉動係可以引起咁多人注意嚕~?!