2011-06-25 12:16:23Ethan~

25/6/2011

一大清早就先同阿仔玩左陣MSN,因為我諗住問返佢d野嘛...
事關個獎有首背景音樂伴住,但我當時又竟然醒唔起係邊一隻歌喎~?!

經過我一番努力之後,我終於都知道隻歌係〝愛是不保留〞喇...
而原定今日會留o係屋企o既我,睇o黎今日都難免要出外至少一轉喇~!!

至於o係未收約會之前,『愛人』竟然o係返港之後就打左俾我喎...
佢話佢同俊俊食完早餐之後就散左水,而佢就去緊搭火車準備返屋企喇~!!

佢地兩個叫做玩左一晚,而且當晚又有講到關於我地部門同事o既問題啦...
而『愛人』就話俊俊同佢所講o既野,就係早前我已經知會左佢o既內容啦~!!
同時經過佢地單獨相處o既呢一晚,『愛人』似乎都挫到d料返o黎啦~?!

所以佢就打o黎同我講左先,起碼咁樣可以及早夾定份口供去同佢地講野嘛~!!
而我同『愛人』亦都有左共識,就係我地會將我地o既關係繼續保持低調啦~!!
畢竟唔同身份就要用唔同手法去處理,所以我地亦要學習適應相關o既改變嚕~!!

正當我地講到呢部份之時...
我就話連『愛人』佢都N重身份對住我,每日甚至每次我都要轉台去配合~?!
而佢就話...佢對住我就只係得一個『LOVE YOU』台咋喎~!!

去到今時今日呢個階段,我同『愛人』都知道我地已轉變做百搭o既身份啦~!!
因為o係佢地眾人裡面,我倆係最受大家喜愛同埋覺得係可以做到朋友o既人~!!

另一方面....
同『愛人』傾到差唔多之後,我就收到Angela來電話約我出去食lunch啦~!!
大約2:00pm左右...我地就o係市中心到會合左,及後就行去食野啦~!!

可能今日係星期六下午,所以周圍o既食肆都非常之多人等位食野呀...
至於我地兩個係難得一見,少不免就梗係講下近況同埋工作上o既不快啦~!!

而我對住佢就會變做開解者,因為我都知道佢有好多不快想搵我呻下嚕~!!
同時亦因為呢個原因,我每次見親佢都會帶笑且諗下有咩趣事同佢講下呀~!!

由於佢最近工作上都非常之忙,所以我地近月都好少時間聚頭啦...
食完野同埋吹左陣水之後,我就送左佢去西鐵站搭車返屋企好好休息下喇~!!

而夜晚飯後o既時間,我又再一次收到『愛人』o既來電啦...
佢今次打o黎主要係補充返尋晚o既活動情況,另外就係叫我幫佢download歌~!!

佢話尋晚佢同俊俊又落左酒吧飲野,不過呢到就又嘈且d人又雜啦~!!
其實佢都知道我唔喜歡佢去呢d地方,無奈佢又俾埋一堆講唔通o既理由我啦~?!

另一方面...佢今晚又繼續發揮佢向我賣口乖o既本領啦...
佢話就算要佢放棄晒佢身邊全部o既朋友,佢都唔會選擇去放棄我喎~!!

而且佢又同我講...
話自我出現o係佢o既生活之後,就令到佢生活上o既痛苦減少左好多喎~!!
因為我好明白同理解佢o既需要,同時o係各方面又可以幫到佢好多野~!!

而及後當我幫佢download好晒堆歌之後,我就約左個朋友落樓傾計啦...
但係呢個時候o既佢正想問我拎歌準備去跑步,所以佢就大問我做咩要落樓~?!
而o係同佢解完一輪話之後,最終都係要留待到佢跑完步後先有歌拎嚕~!!

至於聽晚首場o既年度生日飯局,今早就已經收到Tracy來電確定左啦...
同佢傾左一陣近況及落實左約會之後,咁我地就留待聽晚見面先再傾過啦~!!