2011-06-11 13:27:13Ethan~

11/6/2011

  
今日係四妹生日,所以我好早就已經send左Msg向佢道賀啦...
由於佢並冇安排過任何期俾我地,所以家族亦冇搞到任何活動去慶祝喇~!!

至於踏入六月份之後,除左要繼續忙於阿仔o既各項事宜之外...
另外...我同『愛人』o既Monthly Gathering會面,就安排左o係今晚啦~!!
而近月o既Monthly Gathering人數,亦已由原定o既三個人變為我地兩個就算喇~!!

畢竟中間發生左好多野,而且大家心裡邊亦因為呢d事改變左其定位~!!
所以呢個調整o係我同『愛人』傾左之後,就正式落實去行相關o既安排喇~!!

而日前Tina就因為『愛人』快將搬o黎屯門一事,向我問過有關問題啦...
不過正正就係因為呢個未夾口供o既問題,『愛人』又俾我話左一轉呀~!!><”

佢早前同我講o既時候就叫我唔同人提,點知佢自己又同Tina佢地講左喎...
最無奈係...佢同其他人講左又冇通知到我,搞到我同佢口供有出入呀~!!

至於今晚o既會面時間同地點,同以往一樣係晚飯後於佢屋企樓下見啦~!!
雖然今晚天氣唔係太好且有住雨,不過我地o既計劃就並冇受影響啦~!!
咁稱得上叫做Gathering呢,當然除左要傾野之外就梗係要去食下野啦~!!

而呢次o既Monthly Gathering個期,出奇地係『愛人』日前主動問我拎期呀~?!
一向唔去到俾我鬧同迫都交唔到期出o黎o既佢,今次o既主動的確令我意外~!!
同時由佢五月份開始o既一連串表現,我突然間覺得佢真係變左好多咁~?!

另一方面...
雖然佢近日繼續有好o既表現出現,但係低級錯誤亦都同時犯左一大堆啦~!!
當然就住相關o既問題,今晚我亦都有同佢提及過而且有再勸過下佢啦~?!

其實貪玩唔係一個咩大問題,但係做人做事係咪都應該有個節制呢~?!
我唔希望佢各個問題都係走向極端,唔係話一係就唔做;一係就去到盡嚕~!!
同時我地亦就住呢個問題達成共識,佢需於八月開始調整其生活態度~!!

至於有關佢快將搬屋一事,我地今晚亦都有提及過其相關問題啦...
當中所有o既利弊已經同佢分析過晒,同時我亦都終於知道點解佢要咁做喇~?!
既然佢真係想試下過d獨立o既生活,或者呢個轉變都唔係一件壞事o既~?!

佢呢個住屯門o既安排,暫時知道只會係適用於平日一至四o既開工日...
而其他時間就會返去佢原居地,所以呢個亦只係好似一個宿舍形式o既存在嚕~!!

至於我地o既關係同埋相處方式方面...
莫講話我地即將會住得近左,就算宜家咁o既情況都已經見得咁密o既話...
佢都覺得...日後我倆會面o既機會同次數,肯定會比宜家變得更多更密嚕~!!

其實今晚傾過o既話題都有唔少,除左上面提到各個正經話題之外...
同時就住各同事o既關係及定位都講到,而且又講過下d娛樂新聞等範疇啦~!!

而o係傾計期間...佢另一間屋o既所在地點,今晚亦都已經正式揭盅喇~!!
同時佢又將佢手機入面o既部份相,好似係想透過俾我睇而去同我講d野咁~!?

至於最後重點要傾o既話題,當然少不免係講到愛情同埋關係o既野啦...
我都明白...人係可以改變身邊o既人,當然愛情呢樣野就更甚啦~!!
至於佢宜家o既生活模式,或多或少都係因為佢愛情路上o既經歷而令到佢咁~!?

而當中除左講到佢o既感情事之外,今轉佢都有調返轉問到我感情事o既野喎~?!
佢突然間變到好語重心長咁同我講,叫我係時候搵返個女朋友陪下自己喇...
眼前呢種生活模式始終要改變,而我身邊o既佢地亦唔可能陪到我一世唷~!!
父母始終有一日都會離開我,而佢又話自己咁唔健康就應該會死先過我喎~?!><”
唔知點解...講到呢部份問題o既時候,我忽然覺得既感動又感慨囉~!!

至於講到關係及定位兩方面,佢都認同關係同感情要有突破係需要經歷...
當然雙方o既關係同感情上o既維繫,同時都係需要有互動式o既溝通啦~!!

經過近呢段時間o既相處,我地亦都就住傾到o既話題逐一咁拎到共識啦~!!
其實呢個應該係叫做進步,不過現實中亦都有句話叫”因了解而分開”啦~?!
佢話佢o既優缺點已經差唔多見底,所以呢個問題已經唔會成為憂慮喇~!!
因為只要我已經接受晒佢d缺點o既話,咁樣就應該唔會因分歧而分開喇喎~!!

開心o既時間永遠都係好快就過去,我地傾到差唔多11pm左右就準備要散喇...
而o係佢送我去車站期間,佢話佢今年會送份生日禮物俾我且會同我去遊巴士~!?

呢個特殊o既關係同埋身份,唔經唔覺都存在左已經好一段長時間喇~!!
由起初佢突然間熱情o既出現,去到今時今日大家開始傾心事同秘密o既關係...
回想返起都真係覺得好搞笑,但係佢就話呢d野就叫做緣份同埋整定喎~!!

因為一切就由大家o係人事部撞見開始,及後佢又真係入職我地部門...
而佢首日o黎到我地部門報到,第一個見到o既人竟然又係曾經見過o既我嚕~!!
至於諗返起佢今晚就住呢樣野o既演繹,我真係覺得佢好生鬼同骨痺呀~!!